مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 09:052021-03-29فرهنگي

با اهالی ادبیات در سال کرونایی| شامانی: کرونا دوستی ها را عمیق تر کرد


در دوران کرونا دوستی ها بیشتر شد، چون قبلا جلسات حضوری برگزار می کردیم و الان قدر آن لحظات را بیشتر می دانیم، ولی با برچیدن جلسات حضوری دوستی ها عمیق تر شد و افراد سراغ یکدیگر را بیشتر گرفتند.

- طیبه شامانی از شاعران کودک و نوجوان در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره سال 99 و تاثیر کرونا بر آثار ادبی اظهار داشت: همان اوایل آغاز شیوع این ویروس یک کار سفارشی از زبان کودک برای دوران کرونا پیشنهاد شد و نوشتم.

وی با بیان اینکه این کتاب از زبان کودک بود و نکات آموزشی داشت افزود: فشار و سختی کرونا، طی یک سال گذشته برای کودکان بسیار بود، کرونا روی کار نویسندگان تاثیر نداشت اما محدودیت هایی داشتیم.

ولی به لحاظ کاری در این یک سال گذشته شرایط برای من خوب رقم خورد.

وی ضمن اشاره به گرانی کاغذ و تعطیلی چاپخانه ها در برخی ایام کرونا و تاثیر آن بر انتشار کتاب بیان داشت: تعطیلی مشاغل مشکلاتی در حوزه کتاب ایجاد کرد، اما در نوشتن من به عنوان نویسنده یا دوستانم تاثیرگذار نبود.

این شاعر تاکید کرد: در این دوران دوستی ها بیشتر شد، چون قبلا جلسات حضوری برگزار می کردیم و الان قدر آن لحظات را بیشتر می دانیم، ولی با برچیدن جلسات حضوری، دوستی ها عمیق تر شد، چون دلتنگی بیشتر شد و افراد سراغ یکدیگر را بیشتر گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اهالی ادبیات در سال کرونایی| شامانی: کرونا دوستی ها را عمیق تر کرد

با اهالی ادبیات در سال کرونایی| شامانی: کرونا دوستی ها را عمیق تر کرد